Natten till fredag 8/6

Ja nu är klockan efter midnatt så nu är det fredag =). Igår (får jag skriva nu) var jag på en inspirerande utbildning i Oriflame. Blev sugen på att tänka om hur jag ska hålla på med detta och nu vill jag ändra på mig ordentligt. Hinner nog inte med något eget möte innan sommaren men ska börja tidigt i augusti med möten här hemma eller i lokalen i Alvesta för att komma igång. Ska planera in dom så snart jag hinner. Tänk vad några timmar ihop med givnade personer kan få mig så laddad....

Jag och Ellionora var på kontroll på BVC innan på em och hon har ökat på bra i vikt. Hon ligger nu lite över det nedersta sträcket och har ökat ordentligt sedan sist. Alltid kul att se och nu jobbar hon ju sig uppåt även på viktkurvan på BVC =). Allt var bra och nu ses vi inte förrän i juli! Efter BVC besöket gick vi till AnnaLiisa = Mommi till Ellionora (Patriks mormor) och fikade och snackade en stund. Det är alltid trevligt och em bara flög iväg. Sedan bar det hemåt med raska steg så jag skulle hinna hem innan jag skulle iväg. Patrik kom tyvärr inte ifrån jobbet så tidigt som han hade hoppats så jag blev sen. Ja det är klart han gjorde en massa annart innan han tog över matningen av vår dotter (och jag sa inget, dumt nog) men sedan körde jag snabbt och hämtade de andra två tjejerna.

De var väldigt tysta upp till Jönköping och det var inte mycket mer snack på hemvägen heller men det gick förvånadsvärt bra att köra ändå även om det känts roligare om det varit mer snack i bilen.

Nu ska jag knoppa strax så jag orka med morgondagen eller dagen ska jag kanske skriva....
Nattiskram

Kommentarer
Postat av: Penni

Skönt när hon ökar i vikt så fint! och spännande med dina nya ideér för oriflame! :-)
Jo idag börjar mitt heltids vikariat på hagalund.. ska bli kul men samtidigt lite jobbigt är så seg efter tentorna nu på slutet i skolan. Men de går nog fint ändå :-)

2007-06-09 @ 09:17:39
Postat av: Penni

Tyvärr så jobbar jag på måndag den 18:e.. :-( Gör ju inget annat nuförtiden typ.
Hoppas ni njutit av solen den senaste veckan! Själv ska jag passa på nu att gå ut och sola till mig så jag får en schysst bonnabränna haha.. får passa på när man slutar tidigt för en gång skull :-D
Kramis!

2007-06-12 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0