Fredag med en härlig sol!

Vilken dag jag har haft idag. Solen har lyst på oss och vi har varit ute kortare tunde rpå balkongen. Jag har inte städat på balkongen ännu men ska se om vi inte kan hinna med det i helgen. Det ska ju vara fortsatt fint även om det inte kommer vara riktigt lika varmt hela helgen så ska ju solen kika fram.

Ellionora har varit på ett bushumör idag och ätit småportioner och käkat oftare. Har inte hunnit med något annart men så är det vissa dagar tydligen. När hon äntligen somnade i famnen min så ringde min mobil och då vaknade hon. Så typsikt och sedan var det lite gnälligt till och från tills hon somnade nästa gång några timmar senare. När hon sovit 10 minuter hos mig tänkte jag lägga henne i sin säng och trot eller ej men då ringde min gudmor så hon vaknade igen. Det har inte blivigt mycket vilat för tjejen vår under dagen med andra ord. Hon sov en halvtimme i knän mitt innan Patrik kom hem och efter hennes ena måltid. Nu ligger hon dock och sover så gott i sin lilla säng och jag hoppas hon sover länge imorgon.

Jag har tvättat lite och har hela tvättstället fullt med tvätt men sådant går ju göra även med en vakne tjej bara hon går med på att roa sig lite själv =). Patrik handlade lite på hemvägen och det viktigaste var ju välling till Ellionora och det kom han ihåg. Få se om vi storhandlar i helgen eller vi tar det nästa vecka sedan. Inte kul att göra men det behövs.

Nu hoppas jag att ni får en riktgit bra helg och njuter av solen. Hoppas du känner dig piggar nu Lotta och att din tand sluta krångla. Tänker på dig ska du veta kompisen min.
Jag hoppas du får till alla dina hjärtan klarar nu i helgen Anna och jag vet ju att du börjat. Men det tror jag inte ska vara några problem utan att du får dom klara. Passa på att njuta av solen med.

Kramar alla mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjosan Vännen !!!
Hoppas dagen idag blir bättre för Ellionora ang. sovandet =) Det kan vara så vissa dagar att inget stämmer. Nu är jag en redhead igen yiiihaaa =) Passade på att lyxa till det lite i duschen igår med och rakade benen och sen plockade jag brynen åsså. Det var ett BRA TAG sen jag gjorde det. Kände mig nästan som en grottmänniska =) Sen tyckte uffe att vi skulle kolla på en film. "Leende guldbruna ögen" hette den och den var riktigt bra =) Nu ska jag och Max snart väcka pappsen =)

2007-03-31 @ 08:44:58
URL: http://www.smurfan.se
Postat av: Anna

Hoppas ni får ordning på sömnen i dag! Vi sitter eller satt på balkongen och njöt en stund,vid halv tre ska vi visst vara klara för något, är lite nervös vad det kan vara för något. Emelie som messat instruktion! Jag hannb aka en sats i går och resten får bli i morgon eller i kväll beroende på hur sent det blir i dag. Ha en toppen dag!

2007-03-31 @ 13:07:45
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Penni

Hej! Er dag låter som vår nästan. Max har slutat sova på dagarna nu.. Hoppas ni får fint ute på balkongen! Vi tog tag i vår för ett tag sen så nu är grillen igång nästan varje kväll ;-) Ha de gott! Kram!

2007-04-01 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0