1 års kalas 070501

Ja det är ju inte Ellionora vi har firat idag men hennes lille kusin Oliver. Han fyller i morgon men vi grattade han idag när alla var lediga. Det var fullt hus då de flesta av deras kompisar var där så det blev trångt och hög ljudnivå men det står jag ut med i några timmar. Vi fick med oss deras hoppgunga då den inte används längre. Var bara tvugna att testa den nu ikväll och så glad Ellionora blev. Det tog inte lång tid innan hon fattade hur hon skulle göra så den kommer nog användas endel. Vi filmade henne och jag tog flera kort på henne. Alltid kul att ha och som hon busade när Patrik filmade henne ;-). Ja det få någ bli en lite LO av det när jag framkallat korten....

image9

Nu kommer hon bli ännu starkar i sina ben så hur ska detta sluta. Hihihihi. Jag få ta och träna lite jag med när hon busar runt i den så jag med få tränade ben nu till sommaren. Ja det är klart det vill jag ju ha resten av året med men av någon konstig anledning så blir benen inte vältränade av sig själva. Måste säga att det är väldigt konstigt. Kanske skulle ta tag i det hela och börja träna lite mera aktivt.... Har ju fått erbjudande om träningssällskap med.....

Annars har det varit en lugn dag idag. Några timmar på kalas men annars har vi mest slappat. Ja Ellionora tyckte hon skulle väcka mamma många gånger så jag var ordentligt trött på morgonen och fm men har av någon konstig anledning piggnat till lite. Men jag vågar inte lägga mig för då somnar jag direkt tror jag. La mig lit e i soffan med Ellionora tidigare ikväll och hade hon inte vaknat nästan direkt så hade jag somnat bums.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken söting!

2007-05-01 @ 21:42:55
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Tack för gulig kommentar i min blogg! Ser att du bor i Växjö, kul! Och att du känner Max med familj! Vilken gullig dotter ni har!
Kram Hanna

2007-05-02 @ 20:47:48
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Anni

Kan tänka mig att lilltösen tycker hoppgungan är hellatjo. :-)

Och ja, tycker du ska ta tag i träningen och träna lite mer aktivt. ;-)

Kram

2007-05-02 @ 22:55:47
Postat av: Penni

Vad söt hon är i hoppgungan! :-D

2007-05-04 @ 07:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0