Fredag 070504

Usch usch usch så trött jag är idag. Ellionora blev förkylld igår kväll och har väckt mig hela natten för att hon blvigt täppt. Hon har sovit på mig och jämte mig men inget var bättre än det andra utan jag fick resa mig upp och gå en runda så hon kunde rensa näsan. Hon har dock sovit direkt när jag rest mig så det är mest jag som är supertrött idag. Kände mig yr nu ikväll och vet inte om det beror på sömnbisten eller inte. Få se om det går över när jag sovit en stund men först måste jag blogga lite ;-).

Det har varit ett härligt väder idag och jag tog Ellionora i bärselen och gav mig ut på en promenad. Kände att både hon och jag behövde det och det gilade hon. Hon somnade efter ett tag men vaknade så snart jag la ner henne så hon fick sova klart i bärselen tillslut. Kände att jag bråkar inte med henne när det täpper till när hon ligger ner i vagnen. Jag upptäckte till min glädje att solen bränt mig lite lätt på axlarna. Jag gick med ett linne och det syns tydligt. Få försöka sola bort det eller den kanten iallafall.

Jag hade beställt lite kläder till Max men den paketen kom inte innan förra helgen så han fick bara en paket. Idag kom Lotta förbi en stund och hämtade paketen så nu har han fått det och det uppskattades nu till sommaren. Lotta och jag snackade en stund (tack för pratstunden) innan hon körde hem till sin goa familj!

Nu ska jag snart sova tror jag. Det känns så i skallen iallafall. Hade mer än gärna tagit emot lite kli på ryggen eller massage då jag burit på dottern hela dagen mer elle rmindre men då sambon har sin kompi shär så blir det inget med det. De sitter just nu och spelar tennis mot varandra på PS 3 och vad dom skrattar och suckar hela tiden.
Kramar alla mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Blom

Ja tack själv för pratstunden vännen !!!
Trist att du inte får någe kli på ryggen eller massage...men men.. galna gubbar *ler*
Det var så skoj att träffa Ellionora igen och fast det inte alls var längesen jag träffade henne så tyckte jag nog att hon hade växt och blivit ännu mera lik dig =)
Hoppas du får en god natts sömn... ge P en kick därbak om han inte vaknar i natt när dottern vill ha mat...hälsa från mig hahahaha !!!
KRAMIS !!!

2007-05-04 @ 22:23:25
URL: http://www.smurfan.se
Postat av: Anna

Jag hade gärna hjälpt dig med ryggen och det inte varit så långt bara. har inte ås långa armar! Vet att kli på ryggen kan få en att må väldigt bra för att inte tala om massage! I dag har jag varit på cykel tur, jätteskönt! Tänkte ställa mig och ta tag i tvätten här snart, ställa mig i balkongdörren så jag känner lite sol med. Skönt om söndagen kan bli fri till annat skoj! Mannen min är på golfbanan, är golfänka som vanligt på helgen. kram

2007-05-05 @ 15:27:48
URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0