Scrappkväll i Sandsbro 090417

Äntligen kunde jag vara med en kväll när jobbarkompisarna skulle träffas och scrappa. Har slumpat sig så att jag jobbat natt eller kväll när det varit innan. Jag fick 3 kort gjorda eftersom jag började med att färglägga stämpelmotivet men det var kul ändå att vara med. Vi fikade gott och det var en så smarrig godiskaka J. Du är så duktig på ditt bakande!!!



Fick lägga på en penna så kortet inte öppnade sig nr jag fotade det. Gjorde två likadana kort och har inte bestämt om jag ska ha någon text på det eller bara låta dom vara som dom är tills jag ger bort dom.

Nu tar jag en rövare och hoppas inte jubilaren är här och kikar. Vet ju att dom har gäster så jag betvivlar på att de har tid att surfa hit....



När jag kom hem efter denna kvällen så låg Ellionora och sov så gott i soffan. Hon hade somnat där på 2 minuter när Patrik värmde maten till henne. Såg så skönt ut där hon låg och när hon vakande och så välling så somnade vi i sängen ihop. Hon är helt underbar min dotter. Vilket charmtroll även om hon testar och vill bestämma.

Kommentarer
Postat av: Jenny Wigstrand

Hej gumman! Det är så bra att du o Ellionora har massor att göra - du är världens bästa mamma med världens sötaste o goaste flicka - kram i massor!

2009-04-20 @ 14:49:15
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0