Scrappträffen i Rottne 090425-26

Vilken härlig helg jag hade i Rottne. Satt och scrappade från morgon till kväll på lördag och sedan hela dagen på söndag. Fick så mycket gjort och såg så många fina alster under helgen. Det är så kul och inspirerande och inte något är det andra likt när man kikar.
Maten var god och det är konstigt så mycket godis man kan få i sig fast man inte Tycker man är så sugen. Men det är klart att det höjer blodsockret och det var behövligt ibland. Det kan vara lite jobbigt att koncentrerar sig så.

För er som är intresserade så kommer här några bilder på LO´s som jag gjorde klart..... har en påbörjad till som inte är färdig.



En härlig bild när jag busar med dottern. Oj vad hon skrattade...



Det är roligt att klättra upp på rutchkanan och bara vänta på att åka... Då är man såhär glad när mamma står nedanför.



Denna är gjort efter en skiss och jag var med i en utlottning när jag gjort denna. Tycker jag fick till färgerna bra blev nöjd minsann.



Ellionora var bara tvungen att testa kusn Fridas hftiga glasögon och visst blev hon tjusig? Ja som ni ser så var jag med tvungen att ha dom på mig men vad gör man inte för dottern.....



Kort från påsken 2007. Tänk att hon varit så liten och den bodyn kommer jag ihåg. Hon hade den mycket och var så gullig på henne.



Första gången min mamma höll Ellionora och hon var så stolt. De satt och pratade länge och det såg så mysigt ut. Ja E pratade inte så mycket men tittade intressant på sin mormor och formade munnen som om hon ville säga något hela tiden.

Jag vann 10 kort med kuvert, en rubons med blommor och något mer som jag nu inte kommer ihåg. Ja det är alltid kul att vinna och det finns alltid många vinster på träffen. Jag längtar så tills i höst när det är dags igen och då ska jag dit igen. Biljetterna släpps på fredag och en måste jag ha. Någon som vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Lotta P

Kul att se vad du fick till även under söndagen då jag inte var med :-) Underbara LO !!

Såklart jag hänger med på träffen i höst vännen!! Hehe. Har pratat med H och det gick bra att göra som vi pratade om ;-) Kjamisss

2009-05-06 @ 08:09:24
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra
Postat av: Jenny Wigstrand

Så snygga LO's du gjorde på träffen, fastän vi satt bredvid varandra så kommer jag inte ihåg alla - men så snygga alltså! Vilken toppenhelg vi hade! hepp o kram

2009-05-07 @ 12:11:10
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0