Freda kväll!

Jag skulle jobbat kvällen idag men fick en mellantur istället. Jag började med en störande nattsömn då dottern är mer förkyld igen. Vi åt frukost och sedan cyklade hon till Fjärilen. Jag tog cyklen hem och satte mig vid datorn och skickade påminnelse att oriflamekatalogen snart är slut så mina konsulenter inte missar detta. Var bara hemma en kort stund för sedan blev det en cykeltur till jobbet. Har haft en bra dag på jobbet och cyklade sedan hem. När jag kom hem så körde Patrik till Mattias så nu ligger jag och Ellionora i soffan och tittar på filmen Hopp. Få se när vi hoppar isäng istället. Imorgon blir det några timmar på Kappahl för att visa upp oriflame och förhoppningsvis en och annan rekryt till mig och Jenny. Få se hur det går men det blir nog bra tror jag. Hoppas andra är intresserade av svensk kosmetik och vill ha 20% på sitt make up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0