Onsdag 070328

Vilken härligt varm och skön dag det varit idag. Jag hade tänkt städa till balkongen lite så den blev ren och fin men det blev inte så ska jag ju erkänna. Ellionora sov hela natten och ville ha mat vid halv sju. När hon fått vad hon ville ha somnade hon igen och eftersom hon inte bruka rsova mer än ca 1 timme tänkte jag att vi sover lite i min säng. Sagt och gjort så somnade jag med och hon vaknade vid tio tiden. Ja jag var vaken några gånger och skulle bara vila lite men så somnade jag om hela tiden. Fick inget gjort när hon sov eftersom jag inte klev ur sängen.

Sedan har vi ätit och hon sovit lite i omgångar. Men när hon vaknade i sängen i em var hon på ett jäkla humör. Jag tänkte vi skulle gått en runda och när inget hjälpte hemma så tog jag på oss och gick ut. Hon somnade efter en liten stund i vagnen och sov ytterligare 30 minuter. Sedan var hon sitt vanliga glada jag. =)

Efter att hon ätit när vi kom in gick vi ut på balkongen lite och hon plockade sönder en gammal blomma. Det gjorde inget och vi kunde vissla på pappa när han kom hem från jobbet. Patrik var trött och vilade en liten stund och efter ett tag somnade Ellionora med så jag hade båda mina godingar i sängkammaren ett tag.

Nu ska jag ta en kvällsfika och titta på Grey´s anatomy tänkte jag. Få se om Ellionora är vaken hela tiden.
Natti natti mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

KOllade med på Grey, visst är det en underbar serie! Låter som ni hade en skön dag, inge behöver man göra en massa saker hela tiden!

kram

2007-03-28 @ 21:56:44
URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0