Passerat vecka 34 och är inne i vecka 35 :-)

Söndag och det är ett härligt höstväder idag. Solen skiner, lite lagom kallt ute och helt underbara färger på träden. Skulle så gärna vilja gå ut och gå en runda men ska ta det fortsatt lugnt minst en vecka till. Få sedan börja med lättare mobilisering så jag ska inte anstränga mig för mycket på ett tag till :-)! Nu har jag kommit in i vecka 35 och det närmar sig november.... Få se om jag går tiden ut eller vad som sker men jag är glad för varje dag som går. Uppskattningsvis väger bebisen 2,6 i denna veckan och är 44 cm lång när jag läser på då det blir en större bebis och det gör inget om den stannar kvar till vecka 36-37 så där om jag inte kan gå till sista november. Har varit lugnt i magen sedan i fredags. Fick då ont i magen och sammandragningar men en bricanyltablett och två Alvedon hjälpte bra och lugnade det. Ja helt lugnt är det klart inte för periodvis är det ett bluffande och bökande av bebisen men det märks att det är lugnare rörelser och att det börja bli ont om plats. Sover mycket på dagarna och mer aktiv på kvällen, natten och ett pass på em.

Dottern hämtades av farmor och farfar igår em och hon har sovit över där. Blir kul att höra hur han hade det på Annas 30 års fest igår och vad hon gjort med farmor och farfar idag. Härligt att solen skiner och vi vet inte alls när hon kommer hem idag. Tre lösa framträder har hon så kanske någon har trillat minsann.
Jag ska göra klart ett kort idag så det kommer iväg till Gotland men inspirationen infinner sig inte riktigt. Får väl bara sätta mig och göra mitt bästa så kanske inspirationen kommer när jag håller på. Ska se om jag får till ett tjusigt kompass på kortet tänkte jag..... Få lägga upp ett kort på det här om det blir bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0