Ny LO klar 070924

Ja för er som väntat så har jag idag gjort det sista på min LO (Layout) på "Bad med pappa" som ska in i Ellionoras eget album. Här kommer en bild på den:
image34

Det blev en suddig bild men jag orkade inte ta ur den ur fickan och med blixten blev det bara en ljus prick någonstans men jag hoppas ni ser hur den ser ut iallafall....

Ellionora och jag tog en promenad i solen ner till stan. Kom på påvägen ner att vi kunde fika med hennes Mommii och ringde. Hon hade precis kommit hem från stan så vi köpte med fika och gick upp till henne efter våra ärenden. Ellionora jagade katten Fia ett tag och det gillar hon. Gäller bara att vara lite vaksam så Fia hoppar undan och inte Ellionora drar henne i svansen men det har gott bra hittills. Fia är så nyfiken med så hon går gärna nära men gillar inte när Ellionora få tag i henne ;-) . Vi bestämde att vi ska träffas på onsdag fm på torget och gå lite på stan ihop och fika innan vi går hem. Ellionora somnade när vi gick hem och vi träffade en ny konsulent till mig utanför. Vi satte oss i solen och testade läppstift och kom nog fram till 2 bra nyanser till hennes mamma. Satt sedan och snackade lite och då kom Patrik hem. Han tog med sig Ellionora upp då hon blivigt utråkad och hon somnade en stund efter att jag kommit upp. Sov en kort stund innan det var dags för mat och sedan har hon varit vaken ikväll. Vi fikade ihop alla tre och hon är så rolig när hon ser en kaka. Hon blir helt tokig så vi få inte ha kakor framme ofta inte. Imorgon är det dags för ny vikt och längd och det är alltid spännande. Jag har för mig att vi skulle träffa läkaren men är tveksam så vi få se. Det är dags för nästa vaccination så den kommer nog imorgon.

Nu ska jag runda av och fortsätta prata med min bästis som är online. Kramisar

Kommentarer
Postat av: Lotta Pettersson

Tycker den blev superfin !!! Du har verkligen fångat upp de olika färgerna i fotona. Snyggt jobbat vännen !

2007-09-24 @ 22:20:02
URL: http://www.smurfan.se
Postat av: Penni

Snygg LO! Såna bilder kan man aldrig få för mycket av när de är små :-) Lycka till på bvc idag! Nu har jag en vecka kvar till UL och utvärdering...uha känns som om jag inte blir sjukskriven för vattenavgången kommer jag bli de för sammandragningarna. :-( Ha en bra dag! Kram!

2007-09-25 @ 08:13:50
Postat av: Anni

Håller helt klart med föregående talare: Jättefint LO! :-) *kram*

2007-09-25 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0