Rottneträffen!

Ja som vanligt är jag sen med att uppdatera vad jag gjort men vilken härlig, rolig och inspirerande helg jag hade i Rottne. Det blev mycket scrappat och här kommer det jag gjorde....

       

Här är mina julkort som jag gjorde. Olika och ganska enkla ändå men jag blev nöjd.



Min jul LO som jag tävlade med. Blev nöjd med den och gillar verkligen kulorna på.... Tänka sig att det är 1 år sedan hon var så liten.....



Här är min andra LO jag gjorde och den blv inte dum den heller. Härliga bilder på Ellionora och Mommii ihop. =)

                 

Detta kortet var så kul att göra. Ska göra flera har jag tänkt.  Blev ett kort till min lillebror som snart fyller jämt....

Ja detta var det jag gjorde förutom kurserna jag var på. Så kul att få lite nya idéer och jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga alster! Tävlade du inte i Oriflame tävlingen (-; Jag längtar till träffen med dig och Lotta på lördag, då ska jag oxå ha många alster på min hemsida!

Tack för all hjälp idag! Vilken lyckad visning vi fick till! Precis så som den skall vara!

2008-11-03 @ 22:31:24
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Lotta Smurfan

Massa fint du hann med vännen !! Jag blev speciellt förtjust i LO med jultema =) KRAMIS

2008-11-03 @ 22:32:04
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra/
Postat av: Martina

Kul med en uppdatering... ;-) Fars Dagskortet såg spännande ut. Vecklar det ut sig på nåt vis? (Tänkte på att det satt ett band underst). Herregud, det är ju till helgen. Måste fixa lite... panik Kolla gärna Ella-bloggen om du inte gjort det på länge. ;-) Kramisar

2008-11-04 @ 11:50:03
URL: http://martina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0