Fredag kväll

Ja natten var ganska okej ändå. Ellionora vaknade en gång under natten och jag kunde sova trots att hon snarkade jämte mig. Har varit "Snor, mamma" hela dagen och kvällen idag. Inhalation på morgonen och kvällen och hostan försvann så vi får se hur detta fortsätter. Kanske infektionsastman inte försvinner ändå.... Ellionora har varit feberfri hela dagen men fick lite feber nu ikväll. Inte så högt utan bara 38,3 så kanske febern är borta hela dagen imorgon. Jag har handlat med Momii idag och vi handlade för nästan lika mycket men ändå så olika. Ellionora fick en stor godispåse av Momii och jag och Patrik fick inte röra den. Men hon kan ju inte äta allt själv så några bitar har jag tagit men även Patrik nallade några. Fundera på om jag ska lägga undan godiset tills imorgon :). Våra nya fiskar trivs i vårt lila akvarium. Fyra guldfiskar, en praktbotia, en mal och sedan flera algätare som förökade sig på Högstorp. Svärmor blev glad att bli av med fiskarna då det bara var hon som skötte dom. Hon ville ju inte ha dom från början heller. Nu ska jag sköta dom plus det stora akvariet så förhoppningsvis om jag sköter det bra och byter vatten ofta. Bara tiden räcker till med jobb och skola och allt som ska fixas :) Undra vad jag ska hitta på resten av helgen.... Få se om dottern blir piggare så vi kan ut och leka lite om vädret håller i sig:). Ha det gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0