Karlskronabesök!

Som vi har längtat men äntligen fick vi till en dag när vi kunde hälsa på Martina och Jonas. Vi ville ju träffa deras lilla dotter Ella live och inte bara se henne via nätet. Vår kompis Patricia var med oss ner och vi hade handlat ett par jeanshängselbyxor och en body till Ella. Ella var så söt och så liten. Tänk att Ellionora varit så liten och späd. Det var en vaken tjej vi hälsade på och hon kikade på oss med stora pigga ögon.
Vi fick en supergod middag (som alltid hos Martina) och satt och slappade på deras balkong. När maten sjunkt ner lite gick vi en runda och köpte oss var sin glass. Vi gick förbi ett körsbärsträd och var bara tvugna att mumsa lite så vi blev blå runt munnen allihop Hihihihi.

När vi kom hem blev det efterrätt, kaffe och thé till mig. Det var gott och så mätt jag blev av allt. Klockan rusade iväg och vi började sakta tänka på refrängen och tackade för oss. Ellionora hade somnat i min famn så Patrik fick hjälpa mig på med skorna. Precis när vi skulle gå så vaknade Ella men då jag hade Ellionora i famnen kunde jag inte gosa och hålla henne lite så nu längtar jag tills nästa gång vi ses så jag med få hålla.

Här kommer ett kort när Ellionora tittar intressant på Ella. Vilka stora ögon hon fick när hon såg henne "så liten" såg det ut som hon tänkte. Hon klappade henne försiktigt med och det såg gulligt ut.

image24

Kommentarer
Postat av: Lotta Blom

Ja på denna fina bilden ser
jag verkligen att er Ellionora blivit stora tjejjen !!! Och hon kikar så nyfiket på lilla bebisen med hihi !!

2007-07-25 @ 19:00:18
URL: http://www.smurfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0