Välkommen till min nya blogg!!

Nu har jag äntligen en egen blogg tack vara bästisen Lotta hihihihi!!! Välkomna att kika in =)
Här kommer jag lägga upp både det ena och det andra så vi få se vad som kommer ske med tiden.

Jag har fått till min första LO ikväll tack vara lite (eller en hel del) tankar och förslag från Lotta. Skönt att ha en vän som hon som ser till att jag kommer igång och få till första LO till Ellionoras album. Jag tog kort på den innan och jag är ganska nöjd. Fundera lite på vad jag ska göra mer och vill gärna ha lite förslag och idéer så den blir ännu bättre. Skriv gärna vad ni tycker för det är alltid kul att höra....

image1

Ja det är min första LO men inte första sidan i Ellionoras album. Tänkte nämligen börja med bilder när hon ännu var i magen min och de för bli den första. Ska bara bestämma hur jag ska lägga upp den.... =)

Idag har Ellionora och jag käkat lunch med kompisen Pernilla. Sedan tog vi en promenad i det härliga vädret ihop med 3 mammor från föräldrargruppen. Vi gick runt sjön och avnjöt en fika eller glass innan vi gick hem. När Ellionora och jag kom hem var jag duktig och gick två vändor till miljöhuset med sopor och kartonger. Så skönt att bli av med det och nu ska vi se hur mcyekt pysslande här hemma det kan bli imorgon. Borde putsa fönstrena men kanske börja lite på balkongen och putsa fönstrena när solen inte skiner där längre. Det återstå att se imorgon vilket humör dottern är på och vilken lust och ork jag har. Kram på er mina vänner


Kommentarer
Postat av: Lotta Blom

Tjosan vännen !!! Tack för en såååå trevlig kväll =)

2007-03-27 @ 22:59:58
URL: http://www.smurfan.se
Postat av: Lotta Blom

Tjosan !!
Kikar hit igen...
Seee så fint du fått det i bloggen din :-)
Det ska bli skojsigt att följa den nu =)

2007-03-27 @ 23:39:48
URL: http://www.smurfan.se
Postat av: Anna

Jätteroligt att du med har en blogg, hit ska jag titta in ofta!
kram

2007-03-28 @ 08:04:58
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Penni

Kanonfint du! :-) Kul du skaffat blogg! kram!

2007-03-28 @ 20:42:30
Postat av: Anni

Jättefint!! Keep up the good work! :-)

2007-04-06 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0