13 månader

Ja idag är Ellionora 13 månader och idag ska vi göra en fot och handtavla då vi missade dettta vid1 år. Ska se om vi kan få båda på samma tavla eller det bara bli en hand och en fot på var sin tavla.

Hon kryphasar sig framå nu med en rasande fart och de sista dagarna försöker hon ställa sig upp hela tiden. Det går bra ibland men annars fastnar hon halvvägs och vet inte hur hon ska ställa sig upp. Oftast blir det när hon inte har något högre att resa sig mot. Vi ska på sångstund i em och sedan gå och möta Patrik. Han få ta Ellionora hem och jag ska sätta igång med lite träning tillsammans med några tjejer. Det ska bli skönt att komma igång och blir det genomgång så blir det nog inte så mycket träning idag men vi börjar iallafall.

Imorgon är det vår årsdag och jag funderar på att köpa något till Patrik. Någon god choklad bara till honom från mig. Vet dock att han inte kommer komma ihåg att det är det så jag kommer inte få något själv och det är lite tråkigt. Vi ska hem till mina föräldar imorgon för Patrik och pappa ska ut och fiska innan hösten blir för sen. Det verkar bli fint väder så vi hoppas det håller i sig denna gången så det inte blir inställt igen som de 2 tidigare gångerna. Jag tänkte ta Ellionora och åka och gratta mormor som fyllde i söndags. Jag sa att vi skulle komma ut i veckan och det passar perfekt imorgon när vi ska däråt. Pappa kan säkert hämta Patrik så vi kan ha bilen och inte behöver åka in till stan för att hämta honom och sedan köra ut igen.

Igår var jag på ett oriflamemöte med en gäst. Min gäst Mia registrerade sig som oriflamekonsulent och det är så kul att jag lyckats träffa några som är intresserade av att tjäna pengar och köpa billigare och bra smink. Tänk om jag kunde springa på fler som blir intresserade och som även vill ha visningar. Det skulle hjälpa mig så!

Nu ska jag diska lite så det ser lite snyggare ut här. Blev inget sådant gjort igår när jag var iväg =). Ha en bra dag mina vänner. Kramar

Kommentarer
Postat av: Anni

Hur gick det med fot- och handavtrycken? Hoppas det gick bra! :-) Kram

2007-09-13 @ 17:36:57
Postat av: Penni

Tusen tack för all omtanke!
ligger på 9:an..är ju bara i vecka 22, tror man hamnar på bb o förlossningen efter v 24 eller nåt? går bättre o bättre o nu är jag uppe lite på benen men det är tunga steg, musklerna försvinner ju bort så fort. kramar!

2007-09-14 @ 08:13:27
Postat av: Lenna

gick diskningen bra?
usch jag hatar verkligen att diska -vill hellre ligga på soffan hihi
kramiz

2007-09-14 @ 15:16:48
Postat av: Penni

jag fick ställa in götet resan.. dessvärre! men hade ju syster där sp, shoppade åt mig. Får bli nästa gång :-D Nu är allt fokus på bebis.. vart hemma ett par dagar nu o de känns bra..men visst är man livrädd för varje steg man tar eftersom inget är säkert längre. Bara hoppas jag kan gå förbi v 30 så är jag glad. Vilken vecka föddes Ellionora? Kram! Hoppas du hade skoj på mässan!

2007-09-16 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0