Dag på isen 2009-01-04

Fint väder och is på sjön. Jag sa till Patrik att ska vi inte åka ut och ta lite kort och strosa lite på sjön. Sagt och gjort efter ett tag så var vi klara och körde till Bokhultet. Ellionora var glad att vi var ute och strosade även om hon inte förstod att vi gick på vattnet. Ja vi sa vi gjorde det och att fiskarna simmande under oss men det är lite svårt att förstå när man inte se tror jag. 

 

Såhär såg det ut när vi kom ner mot sjön och det var fler personer som var ute och pimplade än just denna mannen. Mötte några som var ute med en hund och flera som bara gick på isen. Det var väldigt lugnt och tyst.



Vi hamnade visst lite snett men det får vara så.... Ellionora tyckte jag skulle ha en bild på oss här. Hon står nu på golvet här och tittar på vad jag gör. Hon vill ha välling säger hon så jag ska göra det så hon inte blir hungrig.



Så här fin hann himlen bli innan vi gav upp och gick hem. Det började bli kallt och Patrik och jag började frysa. När
vi var påväg in mot stranden (Vi var aldrig så långt ute) så knackade till under oss så både jag och Patrik hoppades högt. Det såg nog väldigt roligt ut och vi skrattade så gott efteråt när vi insett att det bara var spänningarna och att vi båda blivigt så rädda.

Kommentarer
Postat av: Martina

Va roligt att se vad ni hittar på. Synd att snön är borta nu. Kram

2009-01-28 @ 09:24:27
URL: http://martina74.blogspot.com
Postat av: Jenny

Så vackra bilder! Underbart härligt att vara ute i kylan - tills man fryser (-; Så söta tjejer det var där, lite på sne - Loke säger E hela tiden nu. Tänker han på dig Ellionora?

2009-01-29 @ 07:53:06
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Helena

Härligt att du uppdaterar din blogg! Kram Helena

2009-02-16 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0