Helgen!

Efter ytterligare en tuff natt för Ellionora så tog vi en mysig lördags frukost ihop och spelade lite data. Sedan sa jag till Ellionora att vi två skulle åka på överraskning. Hon satte igång att gissa på kalas, mormor och morfar och sa efter några gissningar Leos lekland. När jag sa att det var dit vi skulle blev hon jätteglad och kastade sig om halsen. Sedan gick det snabbt att klä på sig och när vi kom fram var hon så glad. Väl inne mötte vi Jenny, Lovisa, Loke, Liselotte, Linnea och Albin. Lovisa och Ellionora sprang iväg och började leka direkt och till en början var Linnea med. Härligt att tjejerna leker så bra ihop och rätt som det var så kom dom springande till oss i soffan. Ellionora sprang ihop med en annan tjej när hon skulle springa till mig och aj vad hon slog sig. Den andra tjejen sa förlåt men det var ju inte hennes fel. De kom från var sitt håll och såg inte varandra. Ellionora hamnade på knäna och slog i ena trästolpen och var ledsen länge. Sedan satt hon i mitt knä och ville inte leka utan vila sig. Efter en stund ville hon hoppa studsmatta med mamma men vi kom överrens om att vi kunde göra det när kompisarna åkt hem. Sagt och gjort.... Efter att hon lekt lite till med Lovisa följde vi dom till utgången och sa hejdå. Jag låste in min väska och sedan blev det fart till studsmattorna. Jag tror hon kunde hoppa hur länge som helst och vad kul hon hade. Leos leklandssången började spela och Leo lejon kom och visade upp sig. Det gillade Ellionora och när hon sett honom hoppade hon en stund till. Sedan bar det iväg hem och hon var så nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0