Effektiv dag!

Ja tänk vilka dagar det blir ibland. Var vaken mellan 03.15 till 04.45 inatt och kände mig pigg. Tyckte inte jag skulle upp utan snurrade i sängen. Ja ett besök i köket för att ta magmedicin blev det och när jag ändå var uppe gick jag på toa med. Ja till slut somnade jag och var inte lika pigg när klockan ringde kl.07.20. Upp och gör dottern och mig klara och käka frukost. Sedan cyklade Ellionora till förskolan och det tyckte hon var kul. Gick hem och låste in cyklen och gick sedan en runda på 45 minuter i lite blåst och duggregn. Det kändes så skönt och väl hemma blev det lite surfande, beställa kort och plugg innan jag fixade lunch till mig. Fortsatte plugga och Patrik körde mig till jobbet och hämtade sedan dottern. Väl på jobbet fick jag börja jobba direkt. Tog emot en ambulans och sedan var det igång. Det kom en ambulans till under mitt pass men inga så dåliga tonåringar som kom iallafall även om ambulans var befogat. Har haft fullt upp hela em och kvällen och det var stressigt att vara själv på barnakuten. En kollega hjälpte till så gott hon kunde från avdelningen och utan den hjälpen hade det inte funkat. Är trött nu och hoppas jag sover riktigt gott inatt. Patrik syster Liina och hennes kille Anders vad precis åkt när jag kom hem men få träffa dom en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0