Härlig torsdag

Inskolningen går bara bra och idag gick Patrik och jag vid lunch. Hon gick med på det och vi passade på att köpa mat och hämta en paket. När vi kom till Fjärilen var Ellionora instängd i ett litet rum med fyra killar och två tjejer. De hade så kul och Ellionora tyckte inte hon skulle gå hem, men gick med på det ganska snart ändå. Hon fick en kram an en kille när hon skulle gå med tjejen som Ellionora ville krama ville inte krama tillbaka utan sa bara nej och gick. Ellionora ville kram hejdå men fick bara nej. Innan vi körde hem åkte vi och hämtade Ellionoras dator. De har Patrik satt igång och nu ligger det en länkar enkelt för henne så hon lär sig hitta. Jag gjorde ett besök hos tandläkaren och det gick ju bra. 500:- fattigare men inga hål och bara lite tandsten som slipades bort. Alltid skönt när ett besök inte resultera i fler besök. Jag väntade in att Frida slutade skolan och körde henne till Konsum innan hon tog bussen hem. Fick se hennes tatuering live och den var fin. Istället för två fåglar på underarmen blev det en detaljrik fågel. Blir kul att se den när den läkt ordentligt. Hon var så nöjd med den och den var verkligen snygg. Patrik har köpt nya hörlurar som kom idag och vilket skrattanfall jag fick. Ja inte av lurarna men man kunde ställa in dom då rösten blev som en alien, jätte, robot, troll och som en ekorre. Jag skulle sjunga tyckte Pattik men det gick inte så bra för jag bröt ihop av skratt. Det jobbigaste var att skrattet ändrades med och då skrattade jag ännu mer. Tårarna kom och mascaran började rinna. Oj så härligt!!! Nu ligger dottern här och sover gott och jag hoppas det blir så hela natten. Hon behöver hosta bort en massa slem dock som åker upp och ner när hon andas så jag ska lägga henne högre på kudden och se om det hjälper. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0