Hösten är här!

Idag har det varit en helt underbar dag. Solen har lyst och värmt hela dagen. Över 20 grader och höstlöven är så fina.... Ellionora cyklade till Fjärilen idag och när jag kom hem så fixade jag lite frukost och satte mig framför datorn. Efter ett tag bytte jag dator och satte mig och började skriva lite om olika hjärtsjukdomar som kan drabba barn. Ska ju ha det klart till onsdag. Gick för att hämta dottern och tog med en påse bullar. Jag gick och Ellionora cyklade och det var tur det. Det går vinglig men hon blir bättre hela tiden. Efter fikat hos Momii var det dags att cykla hem Igen och det orkade Ellionors utan problem. Har lovat att vi ska vara ute imorgon Ellionora och jag så hon riktigt får leka av sig. Ska hjälpa Mommii handla imorgon så hon får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0