Övernattning på Mjellerumsgårdens vandrarhem

Jaha då har skolan början igen för Pernilla och mig. Tåget upp till Linköping i morse och efter en bra dag i skolan var det dags för en tur till Gamla Linköping där vi fått nytt boende. Vi hittade hit i regnet och blev lätt blöta på köpet. Var tvugna att köpa mat så när regnet lugnade sig gjorde vi oss klara men när vi kom ut hade regnet ökat på igen. Ja paraplyt skyddade endel men oj vad blöta mina fötter var. Lite av hälarna var torra och sulorna i skorna är så blöta. Väldigt tveksamt om de torka till imorgon bitti. Få gå i blöta skor annars eller låna ett par av Pernilla som har tre olika skor med sig ;-). Pernilla var så blöt när vi kom hem då hon inte gott under mitt lilla paraply så det var wet tshirt uppvisning. Blöt in på bara bh så ett snabbt ombyte för att inte bli kall. Nu hänger det kläder från överslafen över oss båda och vi har krypigt ner i våra sängar hör att sova några timmar. Tänkte ta en promenad till skolan imorgon om det inte ösregnar. Blir spännande att se om sambon fått Messi eller samtal nu när jag är borta för så brukar det bli har jag märkt. Ja lustigt att det inte gå höra av sig när jag är hemma men jag är en hemsk människa kanske. Men det tycker jag inte jag är så det måste vara fel på den som ringer när jag är iväg. Vill inte prata med mig kanske men det är okej. Har ju mina vänner som gillar mig ( och jag gillar dom såklart) och det är skönt att veta. Nu ska jag logga ner och sova. Godnatt mins vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0