Julen ska städas bort!

Ja igår skrev jag min omtenta och nu får jag vänta på svaret. Både jag och min klasskompis var irriterade på tentan för vi hade inte skrivit tillräckligt djupt på det medicinska på förra tentan och nu var det om en diabetes tjej som inte ville ha sin sjukdom och hur jag kunde stötta henne och hennes familj. Det blev mycket omvårdnad naturligtvis så det känns inte så kul men nu är den gjort och jag få skriva om den igen annars.

Jag har haft fullt upp de senaste två veckorna med tentaplugg, praktik, familjen, jobb och magisteruppsatsen så nu i helgen tänkte jag bara ta det lugnt. Ska städa bort julen som jag inte gjort tidigare för att det inte skulle ta tid från pluggandet. Få se om jag får hjälp med det eller jag få städa själv.

Ellionora har varit duktig och somnat själv hela denna veckan och idag ska vi till Toys r us så hon får välja en leksak och sedan får vi se vad som händer. Jag sa till Ellionora att vi skulle ta en fika i sängen idag så nu ska jag hämta lite fika till oss :-) Ska bli mysigt! Sedan kan vi ta en dusch innan frukosten tänkte jag. Ha en bra helg för det hoppas jag vi får :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0