Lördag och grattat pappa på fars dag!

Idag har jag gjort 37 fulla veckor så nu kanske jag ska packa väskan så den är klar när vi behöver åka in :-) Idag fick både Frida och syster min känna bebisen sparka eller röra sig.

Vi var hos mina föräldrar idag och firade pappa på fars dag så här dagen innan. Vi var där alla utom Uffe som var på jobbträff hela dagen. Syrran åkte med oss hem då Oskar skulle till kompisar i Alvesta.

Som alltid fick vi god middag. Kycklinggryta med ris eller potatisgratäng och sallad till. Sedan blev det hemmagjord tårta, ostkaka med grädde och sylt och en äppelkaka med vaniljsås. Allt väldigt gott och det känns som jag inte behöver äta på flera dagar men vet så väl att det kommer kännas annorlunda under natten eller imorgon bitti :-)

Var iväg och köpte en rökig wiskey till Patrik idag och köpte några liljor som han fick idag så de snart slår ut lite snabbare och han tackade så för dom och det var roligt.

Nu ska jag snart lägga mig och hoppas på en bra natt så jag slipper vara så gäspig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0