Tiden flyter på.....

Idag är jag i fulla veckor 35 och jag fortsätter ta det lugnt. Känner att det är nog bäst då jag i veckan kommer röra mer på mig :-) Det är tydligen bara 34 dagar kvar till beräknad förlossning så fem veckor kvar nu.

Har suttit och tömt Ellionoras kläder som blivit för små eller är sommarkläder så nu får vi köpa nytt till henne för det blev ganska tomt måste jag säga. Tur man kan beställa på nätet när jag inte kan springa på stan :-)

Blir en kväll framför tv tror jag för det är ju trots allt lördag och lite chips och popcorn är nog inte fel tror jag.

Patrik har suttit vid datorn hela dagen och vid lunch kom Mattias hit så de har varit där vid datorn ihop. Borde göra i ordning här hemma men jag vågar inte ännu så det ligger på min kära sambo att göra det. Få se hur det går men den biten men det löser sig det är jag helt övertygad om. Jag tar det lugnt och är det inte klart när bebisen kommer så fixar det sig då om inte allt är klart innan :-).

Ellionoras lösa tänder är kvar i munnen och det är helt otroligt vad den kan sitta löst men ändå sitta kvar. Blir kul att se om den trillar under kvällen eller är kvar tills imorgon ;-)

Nu blir det lite datatid och sedan tvslappande. Ha en skön lördag mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0