Tidig morgon

Ja inte ska jag klaga men nu känns det verkligen som tradition att vara vaken en vända så här tidigt på morgonen. Har varit på toa och lättat på trycket och ätit min tallrik fil och flingor. Brukar kunna somna om efter ett tag så det gör jag nog idag med :-).
Dottern ligger här jämte mig inatt och hon sover så gott och la ett ben över mitt lår här. Det är tyst i stan och förutom dotter s andning så hör jag sambons lugna andning så han sover gott han med.

Har jobbat hela veckan och känner att jag är trött efter det och ändå är det så mycket jag vill hinna med att göra. Ja jag få se om jag har energi i helgen till att röja lite i sängkammaren och rensa ut endel som ska slängas, säljas och skänkas. Har fått er erbjudande att stå och sälja på en barnloppis den 27/10 och det vore inte dumt om jag kunde få in lite pengar på det viset. Ska bara se vad jag ska ha med mig!
Nej nu ska jag se om jag kan somna om lite..... Njut av dagen mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0