Vinsten från postkodlotteriet :)

Ja idag vid sextiden kom en kille från posten med min cykelvinst. En stor brun paket står i hallen och jag måste öppna den imorgon. Orkade inte nu efter nio när barnen somnat och disken hamnat i maskinen eller diskats upp.

Innan 11 imorgon måste dock resesängen och bilstolen från förrådet ner då bästa vännen Patricia ska låna detta i några dagar :) Hon ska få kusinbesök och de har ju en liten kille med sig som ska få åka säkert i bilen och sova gott. Lakan och kudde skickar jag med men täcke hade jag inget extra. Kan skicka med Tildes för hon sover utan täcke ändå numera. Ja jag få se hur jag gör :)

I em ringde jag och grattade mamma som fyller år idag. Hon kikade på en svensk film och hade blivit firad under dagen. Brorsan hade varit där men inte gratulerat så jag skickade ett mess att det är idag mamma fyller. Få se om vi ses på lördag när kalaset är men hoppas det. Hans ex kommer till honom torsdag eller fredag och ska vara kvar till söndag. Om allt går som Paul vill så kommer de sova i Lammhult i helgen. Kommer Paul så hoppas jag han har med sig alla fyra barnen och inte lämnar några kvar hemma. Även om deras farmor är orkeslös så vill hon att de med kommer så klart.
Ja jag få se på lördag men jag hoppas Paul och barnen kommer och njuter av lite mat och trevligt snack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0