Träff med sjöräddningshelikoptern 10/10 2013

Ja nu sitter jag här en tidig på sängkanten. Tilde ligger i famnen och håller på att somna lite till efter lite morgonvällingen. Få se om jag få sova en liten stund till.... Ellionora har fortfarande hög feber men inatt när hon väckte mig var den inte 40 utan 39 så kanske infektionen är på väg att ge med sig. Tredje dagen med feber för henne nu och jag få ta en tur till skolan och hämta veckobrevet och ordboken så vi kan jobba lite i den tror jag. 
Igår hörde jag en helikopter men såg den inte men när jag körde till syrran med Tilde så stod den landad i slänten mitt emot solrosfältet. När jag körde hem bad jag Patrik skicka ut Ellionora så hon skulle få se den och det tyckte hon var kul. Fina bilder blev det med....



Den var stor och det är inte ofta man får denna möjligheten att komma nära :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0