Lördag 16/8

Usch så jobbigt det är när energin försvinner :( Var dassig i magen igår och blev illamående innan lunch men efter några timmars vila försvann det men energin och matlusten vill inte infinna sig :( 
Nu ska jag snart jobba och jag får nog hålla mig till telefonrådgivningen så jag kan sitta och ta det lite lugnt :) Få se hur det funkar. Håller mig till fil och keso idag som mellanmål och middag. 
Kompisarna är och fira Helena som fyllt 40 men jag kunde inte byta min jobbartur så jag fick skippa denna gången. 
Patrik ska ta barnen på en kräftskiva hos systern Liina i em. Ev sover de där men han fick se det ikväll. Väskorna är packade så det är klart ifall att. Vore lite skönt för mig för då behöver jag inte vakna av Tilde inatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0